Ratten - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van George Tolboom - WaarBenJij.nu Ratten - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van George Tolboom - WaarBenJij.nu

Ratten

Door: george tolboom

Blijf op de hoogte en volg George

26 Januari 2010 | Indonesië, Gili Trawangan

Gisteren ben ik aangekomen in Padangbai, daar gaan de boten naar Lombok en de Gili eilanden.
Het was gisteren zo warm dat ik niks kon doen ik was dan ook zo blij dat het heel hard ging regen na een bui van een uur was het gelukkig lekker afgekoeld.
Ik ben s'avonds gaan eten in het restaurant van de home stay.
Ik zat aan het hofdgercht en zag over ratten langs de muur lopen nouik had spontaan al geen honger meer.
Ik ben daarna maar eenbiertje gaan drinken in aan bar.
Ikhad die dag een ticket gekocht voor een boot maar het Gili eiland dus moest vroeg op
Ik wilde deze morgen de laatste dingen in mijn rugzak stoppen maar wat zag ik mijn koekjes in mijn rugzak waren helemaal aan gevreten dus je raad het al er was ook een rat op mijn kamer geweest die nacht.
Het onbijt heb ik maar overgeslagen want die ratten zaten vast ook in de keuken bah bah.
Dus ikmet lege maag de boot op 1,5 varen en aangekomen op het Gili eiland Trawangan dat bij lombok hoort
Daar kwam ik een Nederlandse gast tegen die ook op de boot zat en heb ik ff een ontbijt op want ik had wel honger gekregen.
Toen opzoek gegaan naar een simple kamer.
Zoveel keus hier dus dat was niet zo'n probleem.
Mooie witte stranden hier maar weer zo warm maja het is toch nooit goed haha ik zag net op een site dat het in Nederland weer erg koud is dus dan heb ik dit liever.
Nou ik ga zo maar is een fets huren denk ik want hier rijden geen auto's of brommer alleen paard en wagen en fietsen dus wel rustig.
Ik heb afgesproken om straks nog ff een biertje te drinken met die gast dus dat is wel gezellig.
Tot zover

Gr George

P.s leuk van alle reacties al kan ik niet op ale reacties reageren want het internet is hier vrij traag en dan zit ik hier 2 uur maar goed dat zullen jullie wel begrijpen

Oja en alle toetsenborden haperen dus er zal nog wel is een foutje in de tekst zitten haha

  • 26 Januari 2010 - 10:41

    Inge En Co:

    Hallee,

    Mooi, goed geregeld op zijn tijd effe bier drinken. (verstandig)
    Trouwens, gister twan nog gesproken was met volledige vaste crew van wijnand van delft bij James komen eten. Hij zei dat je ook nog naar Engeland gaat, wat een luxe zeg!! GOED GEREGELD!!

    HAVE FUN ..

  • 26 Januari 2010 - 21:25

    Jessica:

    Hahah bah bah vieze beesten!
    Het gaat hier vannacht flink vriezen dus geniet maar vd zon :-D

    X Jes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Gili Trawangan

Backpacken Bali

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2010

the end

04 Februari 2010

weer terug in Sanur

02 Februari 2010

De gele M

30 Januari 2010

aangekomen op lombok

26 Januari 2010

Ratten
George

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 17031

Voorgaande reizen:

18 November 2019 - 09 December 2019

Bali 2019

04 Juni 2019 - 19 Juni 2019

Thailand/Vietnam

29 Oktober 2018 - 25 November 2018

Nieuw Zeeland

23 April 2018 - 08 Mei 2018

Eiland hoppen Thailand

06 November 2017 - 27 November 2017

Ecuador

28 Januari 2017 - 13 Februari 2017

Vietnam

31 Oktober 2016 - 21 November 2016

Australë

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Cambodja

14 Januari 2013 - 02 Februari 2013

Vietnam

16 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Backpacken Maleisië

11 Maart 2010 - 18 April 2010

Werken in de sneeuw

10 Januari 2010 - 09 Februari 2010

Backpacken Bali

Landen bezocht: