In de jungle - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van George Tolboom - WaarBenJij.nu In de jungle - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van George Tolboom - WaarBenJij.nu

In de jungle

Door: George Tolboom

Blijf op de hoogte en volg George

23 Januari 2012 | Maleisië, Cameron Highlands

Gisteren zijn we uit de jungle gekomen.
We hebben daar een tocht door de jungle gemaakt en door boomtoppen gewandeld.
Het hoogste punt was 45 meter hoog.
Vervolgens zijn we naar de top geklauterd dat was wel ff puffen er is maar 1,5 liter water doorheen gegaan per persoon maja dat was er zo weer uitgevlogen.
S'avonds heb ik nog een avond wandeling gedaan dus met een zaklamp op pad.
zoveel sterren zag je niet normaal en nog een vallende gezien dus gelijk maar een wens gedaan haha.
gisteren zijn we in 2 uur met een longboot naar een dorpje gevaren waar we op de bus zijn gestapt richting de highlands waar we nu zitten.
Het was chinees nieuwjaar dus was wel even zoeken naar een slaapplek maar uiteindelijk gevonden.
Vandaag hebben we op eigen houtje een tocht door de bergen gemaakt was op het laatst nog ff pitten we gleden bijna naar beneden toe.
We belande weer in de bewoonde wereld, we moesten eigenlijk 2 uur langs de weg omhoog lopen maar er kwam een soort vrachtwagen aan en we mochten achter in de open bak mee terug liften hij hoefde er niks voor te hebben maar we hebben die beste man maar een kleine fooi gegeven net als de andere 3 mensen die ook onderweg nog mee konden liften.
morgen gaan we naar Penang naar 'mijn' stad George town.
Dus we zullen zien waar we belande.
nou tot zo ver weer.
ps. het is hier hoger dus wel kouder namelijk 27 graden, flauw hè

• 24 Januari 2012 - 08:35

Co:

vet baasje, weer een mooi avontuur van george in the jungle...geniet ervan...later.

• 24 Januari 2012 - 11:21

Ma En Pa:

Hallo vakantiegangers

Wel goed opletten dat je niet naar beneden valt, willen jullie wel heelhuids terugzien. Maar jullie vermaken je eigen wel begrijp ik eruit.
    Vee plezier in GEORGE TOWN.
    Gr. ma en pa

• 27 Januari 2012 - 22:45

Michaël:

Alles goed daar lees ik en hebben jullie de plaatselijke kroegen al aan steekproef onderworpen of valt het mee daar. Groeten aan Twan en zie het volgende verslag wel voor bij komen.