gearriveerd in Cambodja - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van George Tolboom - WaarBenJij.nu gearriveerd in Cambodja - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van George Tolboom - WaarBenJij.nu

gearriveerd in Cambodja

Door: George Tolboom

Blijf op de hoogte en volg George

11 Augustus 2015 | Cambodja, Khett Siem Reab

Vandaag ben ik in mijn uppie aangekomen in Cambodja in de plaats Siem Reap.
Dit was nog een heel gedoe, want mijn vlucht van zondag naar Bangkok was maarliefst 11 uur vertraagd.
Dit was omdat het vliegtuig uit Taiwan moest komen maar daar was een vette storm dus dat ging niet lukken, dus ben zondag de hele middag om mij aansluitende vlucht en hotel overnachtingen om te zetten.
Uiteindelijk vloog ik maandag rond de klok van 09.00 uur naar Bangkok waar ik lokale tijd rond 01.0p uur aankwam.
Toen douane, visa en op het vervoer wachten pffffff.
De chauffeur in de shuttlebus vroeg of ik nog bier wilde gaan drinken of nog boom boom wilde ja tuurlijk ! ik was Bangkok
Wat ik wel wilde.....alleen zo snel mogelijk slapen, ging nog iemand vertellen hoe de TV aan moest, of me dat interesseerde hahah
Uiteindelijk lag ik om 03.45 uur Thaise tijd in mijn bed en de wekker ging weer om 08.30 dus weer een kort nachtje.
Om 13.30 uur ging mijn vlucht naar Riem Seap, dit duurde maar 45 min en de douane met visa ging hier een stuk sneller.
Buiten stonden ze mister Tolboom op te wachten dit stond op het bordje althans.
Een brommer met een karretje, soort tuk tuk bracht me naar het hotel waar ik lekker even op bed heb gelegen maar niet geslapen want dat moet ik vanavond doen anders ben ik te vroeg wakker morgen.
Momenteel zit ik bij pub street een levendige straat, waar een een lekker lokale schotel heb zitten eten en nog even zitten ouwe hoeren in mijn beste Engels met een gast uit Australië.
En natuurlijk heb ik een biertje erbij genomen die is hier maar 0,45 voor een goed glas.
Het is hier nu avond dus weer een hoop op straat te beleven, maar ik wil het niet te laat maken vanavond, want wil even een beetje bijslapen zodat ik morgen weer de oude ben

De woorden van de avond op straat, massage, tuk tuk, ladies en boom boom het is maar dat jullie het weten

Maar ik voel me al weer helemaal op mijn gemak hier en ben de hele reis al weer bijna vergeten dus kan de vakantie echt beginnen

• 11 Augustus 2015 - 17:11

Michaël:

Nou dat was een hele onderneming. Geluk kun je er nu van genieten. Fijne vakantie!

• 11 Augustus 2015 - 19:17

Jessica:

Fijne vakantie...geniet ervan en mooie foto's maken :-)
    Groetjes Menno
    Jessica