Ik wil naar huis !! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van George Tolboom - WaarBenJij.nu Ik wil naar huis !! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van George Tolboom - WaarBenJij.nu

Ik wil naar huis !!

Door: george tolboom

Blijf op de hoogte en volg George

18 Januari 2010 | Indonesië, Batavia

Tja ik wist niet wat ik voor titel moest kiezen dus dacht ik doe maar is iets geks
Maar nee hoor ik wil echt niet naar huis het is veel te leuk ik heb er echt geen spijt van gehad dat ik gegaan ben.
Gisteren ben ik aangekomen in de plaars Lovina dar is in het noorden van Bali.
Mij ozo vrindelijke chauffeur (NOT !!) heeft mij hier afgezet
Hij was keurig optijd wat ik niet verwacht had, we reden langs een mooie tempel inhet water, vervolgens kwamen we langs een mooie waterval.
De hele rit duurde van 10.00 tot 15.00 en koste zo'n 20 euro dus dat is goed te doen (niet elke dag) je ziet dan ook erg veel
Maar de chauffeur was niet zo heel vrolijk zeker niet toen ik zei dat ik al iets geboekt had via internet want liep hij natuurlijk zijn provicie mis maja het is mijn vakantie.
Toen ik uitststapte betaalde ik netjes de afgeproken prijs en hij voreg of ik niet war meer wilde geven. NEE was mijn antwoord en hij liep lekker chaggie weg.
Nou toedeloe dacht ik en hij vertrok
Je moet hier gewoon haed zijn want ze denken dat je een lopende portemonnee bent hier
Maar goed ik was op plaats van bestemming.
Waar ik nu zit is erg simpel maja hrt kost ook maa 6,50 per nacht en dat is eigenlijk voor 2 personen en er zit ook nog een ontijt bij ook.
Het ligt een beetje achteraf maar daar heb ik wat op gevonden.
Ik heb een scooter gehuurd want ik vond het verkeer wel meevallen hier dus heb voor 3 dagen een scooter gehuurd dus daar tuf ik nu lekker heel de dag mee rond het huren kost nog geen 10 euro en 1 liter benzine kost 0,35 cent met 3 liter kan ik 70 km mee rijden.
Ben vandaag naar hotsprings geweest dat water komt van de vulkaan en heeft heerlijk warm water dus daar ben ik een paar uur geweest en toen ben ik door gereden naar een water val.
Je moet wel 10x de weg vragen maar dan kom je er wel hahaha ach ja heb de tijd en het is ook erg leuk om met de lokale bevolking in aanraking te komen.
Bij terug komt had ik 2 nederlandse buren waar ik gezellig een praatje mee heb gemaakt en misschien dat ik morgenmet hun ga eten want ze wisten en leuk "lokaal" restaurant.
Morgen ga ik met mijn scooter naar de meren toe ik heb gelezen dat er veel apen en vogels zitten dusbent benieuwd het is nog niet gelukt om dolfijen te spotten want de wind is te hard maar ga over een dag of 3 naar een andere plaats waae ht waarschijnlijk wel mogenlijk is.
Ik ga proberen om wat foto's erop te zetten want zit nu voor de 1e keer in een internet cafe ook weer erg goedkoop 1,20 euro per uur
Nou weer een heel verhaal maja ik heb ook zoveel te vertellen ik verveel me niet.

Als je het beu bent al die verhalen kan je je afmelden hahahah grapjuuu

  • 18 Januari 2010 - 12:35

    Ma En Pa:

    Zo te zien geniet je van je reis.
    Leuke verslagen en foto's
    kan het zo goed bijhouden waar je zit en hoe je het maakt.
    Groetjes

  • 18 Januari 2010 - 12:47

    Bas:

    nou sjors ik dacht wa krijgen we nou ik wil naar huis hehe.
    Wel gaaf hoor en zie wel dat je je goed vermaakt daar.
    Mooie foto's wel een grote vleermuis ofzo.?!
    Groetjes
    Bas en bente

  • 18 Januari 2010 - 16:27

    Jurgen,ramona:


    heeeeeeeeeeeeey george

    ik/wij hadden ook al zoiets van wat... wil hij nu al naar huis hhahaha. maar wat gaaf daar zeg. Snap best dat je het daar wel ff vol kan houden.

    Gr Ramona,jurgen en melissa

  • 18 Januari 2010 - 16:52

    Rein En Renate:

    He sjors,

    Goed bezig! Knap dat je dat allemaal in je eentje doet.
    Lekker crossen op je scooter, zeker weinig flitspalen daar haha.

    Geniet er lekker van en misschien kom je ook een leuke indonesische tegen, kun je in tilburg een toko beginnen.

    groetjes Rein en Renate

  • 18 Januari 2010 - 17:56

    Fam. Kemmeren:

    Yo men,

    Dat ziet er goed uit. Ik hoor het wel je hebt het goed naar je zin. Weer een ervaring rijker. Die rugzak staat je goed.

  • 18 Januari 2010 - 20:37

    Michaël:

    Hey daar gaat allemaal goed zo te zien en zijn mooie foto's ziet er schitterend uit.
    Geniet ervan!!!

    Groetjes Michaël, Kimberly & Finn

  • 19 Januari 2010 - 01:59

    Wen:

    Looking good George! Hoop dat je dolfijnen kan spotten heb ik hier ook gedaan...Echt fantastisch!

    Enjoy!

  • 19 Januari 2010 - 10:55

    Co En Inge:

    Beetje ons voor de gek houden, (ouwe gek).
    Ik lees dat je het mooi voormekaar hebt daaro, doe je goed.
    Zo te zien kan de reis nu al niet meer stuk.
    Over een maand weer dan??

    Enjoy.

  • 19 Januari 2010 - 23:17

    Twan:

    hey sjors

    mooie foto,s en leuk dat je al die berichten typt

    het is leuk om door te kijken/lezen om wat je allemaal meemaakt.

    geniet ervan en niet eerder naar huis komen he

    hhahahha
    groeten twan

  • 22 Januari 2010 - 16:03

    Jessica:

    Mooie foto's heb je al gemaakt broertje ;-)

    Ik bel je morgen even in de middag (bij jou dan avond)

    Kuss Jessica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Backpacken Bali

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2010

the end

04 Februari 2010

weer terug in Sanur

02 Februari 2010

De gele M

30 Januari 2010

aangekomen op lombok

26 Januari 2010

Ratten
George

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 17086

Voorgaande reizen:

18 November 2019 - 09 December 2019

Bali 2019

04 Juni 2019 - 19 Juni 2019

Thailand/Vietnam

29 Oktober 2018 - 25 November 2018

Nieuw Zeeland

23 April 2018 - 08 Mei 2018

Eiland hoppen Thailand

06 November 2017 - 27 November 2017

Ecuador

28 Januari 2017 - 13 Februari 2017

Vietnam

31 Oktober 2016 - 21 November 2016

Australë

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Cambodja

14 Januari 2013 - 02 Februari 2013

Vietnam

16 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Backpacken Maleisië

11 Maart 2010 - 18 April 2010

Werken in de sneeuw

10 Januari 2010 - 09 Februari 2010

Backpacken Bali

Landen bezocht: