ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van George Tolboom - WaarBenJij.nu ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van George Tolboom - WaarBenJij.nu

ubud

Door: george tolboom

Blijf op de hoogte en volg George

17 Januari 2010 | Indonesië, Ubud

hier ben ik weer met een verslagje
ik zou deze week een tripje gaan doen naar het zuiden van bali maar dat is helaas niet doorgegaan want ik werd die die ochtend zo ziek wakker dus het begon al goed maar de volgende dag was het gelukkig allemaal weer goed.
Toen ben ik met een chauffeur langs rijstvelden gereden en heb ik de traditionele balineese dans gezien.
Daarna zijn we langs de vulkaan gereden.
Hij heeft me vervolgens afgezet in het plaatsje ubud dat in de boeken staat als kunstenaars dorp.
Gisteren ben ik naar het apenwoud gelopen wat hier 5 min te voet hier vandaan is.
Maar eigenlijk mag je in dit dorpje ook niet lopen want ook hier klinkt het taxi taxi taxi maar inmiddels ben ik er wel aan gewend en hoor ik het al bijna niet meer.
Maar om terug te komen op het apen woud.
Ik was er al zo vroeg dat er letterlijk niemand was dus dat was erg mooi om zo de apen te zien in alle rust.
Toen ik een uur later terug liep stroomdee de toeristen binnen met bananen die ze gekocht hadden.
Maar ik denk dat ze binnen een paar seconde uit de handen werden getrokken door de apen haha wel grappig om te zien maar ik was mooi de drukte voor.
Daarna heb ik een wandeling gemaakt door de rijstvelden.
Erg mooi om te zien en zo rustig je komt bijna alleen lokale bevolking tegen en dan zomaar uit het niks is een restaurantje waar ik mezelf heb getrakteerd om een pizza met een lekkere vruchten shake.
Daarna ben ik doorgelopen het was erg mooi maar erg warm ik had 2 l water bij en dat was op toen mijn wandeling erop zat.
Ik heb nog een uur met 2 lokale mensen zitten kletsen was erg leuk het ging me goed af met mijn steenkolen engels haha maja je komt er wel uit en we begrepen elkaar.
Die vrouw vroeg aan haar man of hij mij wilde terug brengen en voor een paar centen ben ik achterop zijn scooter gestapt en zijn we terug gerden naar het drukke dorp.
Wel mooi om je zo in het verkeer te begeven wat een drukte maar erg leuk.
Ik was best moe want had in de brandende zon toch een heel eind gelopen bergje op.
Ik ben daarna lekker in het zwembad gedoken.
S'avond ben ik met twee gasten een hapje weesten eten en daar kwame we nog een nl vrouwtje tegen.
Daarna zijn we in een cafe nog wat weesten drinken en toen ben ik lekker mijn bedje ingedoken.
Vandaag was ik weer om 6 uur wakker in de ochtend he. Niks voor mij haha maar het is elke dag zo dat ik vroeg wakker ben maar heb ik mooi de hele dag
over een uur komt die chaufeur mij oppikkenn en gaan we langs een watervalen een tempel in het water.
Hij zet mij dan af lovina een dorpje in het noorden.
Veel mensen rijden met een chafeur mee het is niet zo duur en ze weten veel plekjes te vinden dus je ziet veel.
In lovina kan je elke ochtend dolfijnen zien dus ik zeker kijken.
Ik heb al een hostel geboekt ben beniuwd wat het is de bedoeling is voor 4 nachten.
Zo dat was een heel verhaal maar zoals jullie lezen verveel ik me niet en hou ik het nog wel 3 weken vol
gr george

  • 17 Januari 2010 - 08:43

    Christian:

    Hé George,
    als je de tekst leest voel je gewoon dat je het reuze naar je zin hebt, geweldig! Phun vraagt me zojuist of je nu voor Azië gevallen bent en de volgende keer met ons meegaat ;-)
    Groeten en nog heel veel plezier!
    Christian en Phun

  • 17 Januari 2010 - 09:57

    Rachel:

    Hey,

    Om jaloers op te worden. Zo te lezen is het echt schitterend daar. Kan me goed voorstellen dat je het nog wel even volhoud daar.
    Geniet er nog maar van, veel plezier nog.

    Groetjes, Bastiaan, Rachel en Luuk

  • 17 Januari 2010 - 12:51

    Janneke:

    Genieten joh!! Met je steenkolen engels kom je toch ver zie je wel!!

    Leuk om je verslag te lezen

    Groetjes,

    Dimitri Janneke en Jesper

  • 19 Januari 2010 - 10:48

    Co En Inge:

    Ha ha, lekker bezig zo maat!!
    En dat steenkolen engels inderdaad GEWELDIG.
    Het gaat je goed..

    later

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Backpacken Bali

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2010

the end

04 Februari 2010

weer terug in Sanur

02 Februari 2010

De gele M

30 Januari 2010

aangekomen op lombok

26 Januari 2010

Ratten
George

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 17026

Voorgaande reizen:

18 November 2019 - 09 December 2019

Bali 2019

04 Juni 2019 - 19 Juni 2019

Thailand/Vietnam

29 Oktober 2018 - 25 November 2018

Nieuw Zeeland

23 April 2018 - 08 Mei 2018

Eiland hoppen Thailand

06 November 2017 - 27 November 2017

Ecuador

28 Januari 2017 - 13 Februari 2017

Vietnam

31 Oktober 2016 - 21 November 2016

Australë

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Cambodja

14 Januari 2013 - 02 Februari 2013

Vietnam

16 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Backpacken Maleisië

11 Maart 2010 - 18 April 2010

Werken in de sneeuw

10 Januari 2010 - 09 Februari 2010

Backpacken Bali

Landen bezocht: