george on tour - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van George Tolboom - WaarBenJij.nu george on tour - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van George Tolboom - WaarBenJij.nu

george on tour

Door: george tolboom

Blijf op de hoogte en volg George

23 Januari 2010 | Indonesië, Candidasa

Daar ben ik weer met een verslagje.
Ik heb in de afelopen dagen al weer een hele tour achter de rug.
Maar eerst zal ik het nog over het plaatsje lovina hebben waarf ik een paar nachten ben geweest.
Zoals ik eerder had verteld had ik een scooter gehuurd dit blijkt achteraf gewoon onder een moter te vallen want hij kon net zo hard als een moter.
Dus eigelijk mag ik daar niet op rijden want ik heb geen moter rijbewijs maja ze kijken hier toch niet zo nauw.
Maar ik heb me heel wat afgetourd met dat ding.
Ik was naar een meer gereden maar ik moest eerst een berg over van 1300 meter een heel gedoe want aan het strand was het bloedheet maar in de bergen wind regen mist maja ik was na 20 x vragen naar de goede weg toch aangekomen.
Nou ja vragen lukt eigenlijk niet ik maak van te voren een briefje met de plaatsnamen en dan laat ik dat ziedn en de wijzen ze naar de goede richting want engels kunnen ze in het binnenland niet sommige kunnen nog amper lezen maja het komt altijd weer goed.
Aangekomen bij het meer werd het weer beter en heb ik dxaar met een lokale familie thee zitten drinken wat erg leulk was om te zien hoe hun daar wonen.
Hij liet de keuken zien dat was een steen met houtgestookt vuur eronder.
Daarna terug gereden en kwam gewoon weer zonder verkeerd te rijden terug op de goede plaats.
De volgende dag was er gelukkig niet te veel wind om dolfijnen te spotten.
Om zes uur s'morgens met een bootje de zee op en jawel we hebben ze gezien zo gaaf om mee te maken.
Ik ben donderdag met de scooter naar het westen gereden maar daar ben ik maar 1 nacht gebleven het was daar zo stil niks te beleven.
Vrijdag helemaal van west naar oost bali gereden denk zo'n 4.5 uur rijden maar er was eigenlijk ook niet zoveel te beleven heb er wel erg mooi gesnorkeld vandaag in de ochtend ook nog gesnorkeld maar s'middags dacht ik wat doe ik hier dus heb mijn rugzak gepakt en ben gegaan.
Naar de straat gelopen en vervoer zat.
Ik wilde eigenlijk met de bus maar ik kon met iemand van een duikschool mee rijden die toch deze kant op moest dus een paar euro gegeven en kon mee rijden zo makkelijk hier.
Nu zit ik in een hip restaurant met echt een super uitzicht de zon ging zo mooi onder ik heb er een foto van gemaakt ik ga hem proberen op deze site te zetten.
Want ik kan gebruik maken van het draadloos internet maar dat is niet zo snel.
Maar goed mooi restaurant betaal je uiteindelijk 3.50 voor een hoofdgerecht en wat drinken.
Nou weer een heel verhaal maar dat was het tot zover.

  • 23 Januari 2010 - 20:18

    Inge En Co :

    Hoi George,
    Klinkt nu al als een heel bijzondere reis, ga door met ontdenken en genieten! Hier regend het, gewoon weer ouderwets!

  • 24 Januari 2010 - 08:53

    Fiek:

    Leuk die verhalen!
    Geniet er maar van..
    Wij klussen verder terwijl het sneeeuwt en regent..
    groetjes uit NL

  • 24 Januari 2010 - 17:03

    Christian & Phun:

    Cola?????

  • 24 Januari 2010 - 18:48

    Timo:

    Ik zie ook een flesje bier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Candidasa

Backpacken Bali

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2010

the end

04 Februari 2010

weer terug in Sanur

02 Februari 2010

De gele M

30 Januari 2010

aangekomen op lombok

26 Januari 2010

Ratten
George

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 17028

Voorgaande reizen:

18 November 2019 - 09 December 2019

Bali 2019

04 Juni 2019 - 19 Juni 2019

Thailand/Vietnam

29 Oktober 2018 - 25 November 2018

Nieuw Zeeland

23 April 2018 - 08 Mei 2018

Eiland hoppen Thailand

06 November 2017 - 27 November 2017

Ecuador

28 Januari 2017 - 13 Februari 2017

Vietnam

31 Oktober 2016 - 21 November 2016

Australë

10 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Cambodja

14 Januari 2013 - 02 Februari 2013

Vietnam

16 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Backpacken Maleisië

11 Maart 2010 - 18 April 2010

Werken in de sneeuw

10 Januari 2010 - 09 Februari 2010

Backpacken Bali

Landen bezocht: