george on tour - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van George Tolboom - WaarBenJij.nu george on tour - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van George Tolboom - WaarBenJij.nu

george on tour

Door: george tolboom

Blijf op de hoogte en volg George

23 Januari 2010 | Indonesië, Candidasa

Daar ben ik weer met een verslagje.
Ik heb in de afelopen dagen al weer een hele tour achter de rug.
Maar eerst zal ik het nog over het plaatsje lovina hebben waarf ik een paar nachten ben geweest.
Zoals ik eerder had verteld had ik een scooter gehuurd dit blijkt achteraf gewoon onder een moter te vallen want hij kon net zo hard als een moter.
Dus eigelijk mag ik daar niet op rijden want ik heb geen moter rijbewijs maja ze kijken hier toch niet zo nauw.
Maar ik heb me heel wat afgetourd met dat ding.
Ik was naar een meer gereden maar ik moest eerst een berg over van 1300 meter een heel gedoe want aan het strand was het bloedheet maar in de bergen wind regen mist maja ik was na 20 x vragen naar de goede weg toch aangekomen.
Nou ja vragen lukt eigenlijk niet ik maak van te voren een briefje met de plaatsnamen en dan laat ik dat ziedn en de wijzen ze naar de goede richting want engels kunnen ze in het binnenland niet sommige kunnen nog amper lezen maja het komt altijd weer goed.
Aangekomen bij het meer werd het weer beter en heb ik dxaar met een lokale familie thee zitten drinken wat erg leulk was om te zien hoe hun daar wonen.
Hij liet de keuken zien dat was een steen met houtgestookt vuur eronder.
Daarna terug gereden en kwam gewoon weer zonder verkeerd te rijden terug op de goede plaats.
De volgende dag was er gelukkig niet te veel wind om dolfijnen te spotten.
Om zes uur s'morgens met een bootje de zee op en jawel we hebben ze gezien zo gaaf om mee te maken.
Ik ben donderdag met de scooter naar het westen gereden maar daar ben ik maar 1 nacht gebleven het was daar zo stil niks te beleven.
Vrijdag helemaal van west naar oost bali gereden denk zo'n 4.5 uur rijden maar er was eigenlijk ook niet zoveel te beleven heb er wel erg mooi gesnorkeld vandaag in de ochtend ook nog gesnorkeld maar s'middags dacht ik wat doe ik hier dus heb mijn rugzak gepakt en ben gegaan.
Naar de straat gelopen en vervoer zat.
Ik wilde eigenlijk met de bus maar ik kon met iemand van een duikschool mee rijden die toch deze kant op moest dus een paar euro gegeven en kon mee rijden zo makkelijk hier.
Nu zit ik in een hip restaurant met echt een super uitzicht de zon ging zo mooi onder ik heb er een foto van gemaakt ik ga hem proberen op deze site te zetten.
Want ik kan gebruik maken van het draadloos internet maar dat is niet zo snel.
Maar goed mooi restaurant betaal je uiteindelijk 3.50 voor een hoofdgerecht en wat drinken.
Nou weer een heel verhaal maar dat was het tot zover.

• 23 Januari 2010 - 20:18

Inge En Co :

Hoi George,
    Klinkt nu al als een heel bijzondere reis, ga door met ontdenken en genieten! Hier regend het, gewoon weer ouderwets!

• 24 Januari 2010 - 08:53

Fiek:

Leuk die verhalen!
    Geniet er maar van..
    Wij klussen verder terwijl het sneeeuwt en regent..
    groetjes uit NL

• 24 Januari 2010 - 17:03

Christian & Phun:

Cola?????

• 24 Januari 2010 - 18:48

Timo:

Ik zie ook een flesje bier!!