Aangekomen in Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van George Tolboom - WaarBenJij.nu Aangekomen in Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van George Tolboom - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Vietnam

Door: George Tolboom

Blijf op de hoogte en volg George

16 Januari 2013 | Vietnam, Hanoi

Maandag om 7.30 uur vertrokken we naar schiphol twee uur later stonden we op schiphol.
Na bijna een uur vertraging vlogen we naar Moskou.
3 uur later bereikte we de landings baan van het vliegveld van moskou, maar ongeveer op 50 meter hoogte boven de landingsbaan loeide de motoren en we gingen weer omhoog.
Toen we weer in de lucht waren kregen we van de piloot te horen dat er nog een vligtuig op de landingsbaan stond die niet optijd weg was, fijn om te horen !! Na een 2e landing kwamen we aan in Moskou.
Door door vertragen was onze overstaptijd verkort tot 2 uur dus was niet zo erg.
We vertrokken dus al weer snel weer naar Vietnam.
Na een slapenloze nacht in het vliegtuig landen het vliegtuig om 09.00 plaatstelijke tijd, aangezien het 6 uur later is waren we moe. rond 12 uur waren we in het hotel.
Daarna wat gegeten en de stad Hanoi een beetje verkend.
Na een nacht goed te hebben geslapen zijn we echt de stad in gegaan.
Wat een cultuur verschil iedereen leeft, verkoopt en kookt op straat wat er erg gezellig uit ziet.
Uiteindelijk zijn we nog bij een water poppentheater geweest, er is een soort bioscoop zaal met water erin en daar beelden ze vanalles uit met poppen in het water, grappig hoe ze het doen maar uiteindelijk wel slaapverwend bij twan en mij vielen onze ogen even dicht. maar wel weer en ervaring rijker.
De zon hebben we helaas nog niet gezien maar met 18 graden is het hier aangenaam zeker als ik de nieuwsberichten uit nederland lees.
Maar hoe verder we naar het zuiden gaan hoe warmer het word.
Morgen verlaten we Hanoi en gaan naar Halong Bay moet erg mooi zijn.
We gaan dan op de boot en slapen ook 1 nacht op de boot.
Dus we zien wel waar we weer belanden.
Tot zover...

• 16 Januari 2013 - 19:24

Michaël:

Hey George en Twan hopelijk is de "jetlag" nu over en kunnen jullie volop genieten van de vakantie, maar dat komt wel goed lijkt mij.

Nog wel even spannend daar in Moskou maar uiteindelijk goed afgelopen.

Vandaag heb ik echt zitten rillen van de kou is goed koud hier dan zitten jullie er beter bij.

Ik lees wel het een en ander de komende dagen.

Fijne vakantie!

Groetjes Michaël

Ook namens Kimberly, Finn en Kenzi

• 16 Januari 2013 - 21:14

Inge:

Zet je er snel wat foto's op? Kunnen we mee genieten, want 18 graden is altijd nog beter als hier brrrrr!

• 17 Januari 2013 - 09:39

Ma En Pa:

Was gelukkig goed afgelopen met het vliegtuig, niet meer aan denken.
    Nu genieten van de 18 graden en toch een heel andere cultuur is ook weer
    mooi om te zien.
    Ik hoop dat jullie goed slapen op de boot, lijkt mij wel een mooie tocht om mee te maken.

Groetjes voor jullie vanuit het koude Nederland
    Ma en Pa